ziroman

ساخت وبلاگ

فیس بوک با برخی از نوآوری های برتر گپ ویدیویی مانند نمای گالری زوم برای گروه های بزرگ و پاتوق های خودجوش Houseparty برای ویژگی جدیدی به نام اتاق همکاری می کند. این می تواند در دوره جدیدی از همبستگی غیرمترقبه از طریق ویدیو ایجاد شود.

با راه اندازی امروز در تلفن های همراه و دسکتاپ در کشورهای انگلیسی زبان ، می توانید اتاق چت تصویری را که دوستان می توانند از طریق بخش جدید بالای اخبار یا اعلان های فیس بوک به طور خودکار به نزدیکترین پیام کوتاه شما ارسال کنند ، شروع کنید. همچنین می توانید فقط دوستان خاصی را دعوت کرده یا پیوندی را که هر کسی می تواند برای پیوستن به اتاق شما استفاده کند به اشتراک بگذارید.

 در حال حاضر ، حداکثر 8 نفر می توانند بپیوندند ، اما این حد در عرض چند هفته به 50 مورد افزایش می یابد ، و آن را به عنوان گزینه ای جایگزین برای زوم برای ساعات شاد و غیره تبدیل می کند. و مهمتر از همه ، کاربران به زودی می توانند اتاقها را از طریق اینستاگرام ایجاد و کشف کنند ، واتس اپ و پورتال به علاوه بدون حساب کاربری از آنها به وب بپیوندند و این اولین محصول واقعاً قابل تعامل فیس بوک را تشکیل می دهند.

 استن قدودوفسکی ، رئیس پیام رسان فیس بوک به من می گوید: "مردم فقط می خواهند زمان بیشتری را در کنار هم بگذرانند." تماس ویدیویی یک به یک و گروهی در حال افزایش بود ، اما "اکنون در زمان COVID ، همه چیز در حال انفجار است. ما قبلاً برنامه ای برای انجام کارهای مختلف در اینجا داشتیم تا مردم هر وقت خواستند می توانند از این ویدئو آویزان شوند ، اما ما برنامه های خود را تسریع کردیم. " هیچ برنامه ای برای تبلیغات یا کسب درآمد مستقیم دیگر از اتاق ها وجود ندارد ، اما این ویژگی می تواند محصولات Facebook را در زندگی مردم محور حفظ کند.

 انتخاب یک فضای جداگانه و بسیار برجسته برای کشف اتاق در بالای خبرخوان ، نشان می دهد که Facebook چگونه این محصول را جدی می گیرد. این می تواند اتاقها را در یک برنامه مستقل مسیریابی کند یا آنها را فقط یک پست خبری اخبار دیگر قرار دهد که به موقع در الگوریتم گم می شود. درعوض ، حاضر بود فشار تقریباً کاملاً خاموش از صفحه شروع در زیر آهنگساز ، اتاق ها و داستانها را فشار دهد. واضح است که فیس بوک به اشتراک گذاری ، محتوای زودگذر و اتصال همزمان را مهمتر از بروزرسانی های وضعیت استاتیک برای آینده خود می داند.

 فیس بوک از ویدیوی همه در دسترس است

راه اندازی اتاق ها در کنار سایر به روزرسانی های مرتبط با ویدیو طراحی شده است تا کمبود فیس بوک را در بسیاری از ارتباطات نشان دهند. اکنون مسنجر و واتس اپ هر روز 700 میلیون نفر را می بینند که از تماس های صوتی و تصویری استفاده می کنند ، در حالی که اکنون فیلم های فیس بوک و اینستاگرام لایو به 800 میلیون نفر در روز می رسد. چودنوفسکی می گوید ، فیس بوک در حال حاضر صاحب فیدهای زیادی به یک است و به عنوان یک رهبر در زندگی مشترک یک به یک ظاهر شده است ، اما چودنوفسکی می گوید: "این بخش میانی به سرمایه گذاری بیشتری نیاز دارد."

در اینجا مجموعه ای از سایر اطلاعیه ها و منظور آنها چیست:

زمینه های مجازی و 360 با روشنایی خلق و خوی - به زودی فیس بوک امکان انتخاب پس زمینه مجازی را برای پوشش دادن آنچه در پشت شما در یک تماس ویدیویی قرار دارد ، از جمله 360 پس زمینه که در هنگام حرکت متفاوت به نظر می رسد ، به علاوه نورپردازی خلق و خوی ایجاد می کند تا ظاهر بهتری داشته باشد. دوربین

WhatsApp تماسهای گروهی را از چهار تا هشت شرکت کننده در حداکثر گسترش می دهد - جمع کردن خانواده های بزرگتر و گروههای دوست ، واتس اپ را به عنوان یک رقیب مناسب تر برای زوم تبدیل می کند.

 

Facebook Live With Retu - دشوار است که برای مدت طولانی مرکز توجه باشید ، بنابراین قادر بودن در هنگام تماس زنده میهمان را روی صفحه نمایش بگذارید ، آنها را جالب و کم فشار نگه می دارد

دکمه اهدا در فیلم های زنده - این امر باعث می شود تا برای نوازندگان ، فعالان و افراد عادی پول جمع آوری شده برای دلایل در طول بحران کرونور ویروس آسان شود

فقط از طریق صوتی زندگی کنید - با تعداد بیشتری از نوازندگان که تورهای خود را به Facebook Live می آورند ، اکنون می توانید وقتی که نمی توانید تماشا کنید یا نمی خواهید اطلاعات خود را حفظ کنید ، همچنان گوش دهید اما می توانید از شماره تلفن رایگان استفاده کنید. به برخی از فیلم های صفحه

اینستاگرام زنده در وب - اکنون می توانید فیلم های زنده و اظهار نظر از دسک تاپ را تماشا کنید تا بتوانید در جریان های طولانی تر چند کار کنید

Live on IGTV - زنده ماندن ویدیوها از آنجایی که هم اکنون می توانند در IGTV ذخیره شوند ، ترغیب می شوند و زندگی با کیفیت بالاتر اینستاگرام را ترغیب می کنند

Portal Live - اکنون می توانید از طریق دستگاه های پورتال به Live به صفحات و گروه ها بروید تا بتوانید هنگام پخش جابجایی کنید

 

 

گفتگوی چت فالوور فیس بوک - به جای اینکه به روزی بروید که در آن شیمی نداشته باشید ، می توانید با مسابقات در Facebook Dating چت تصویری کنید تا در ابتدا احساساتی را برای کسی بدست آورید.

 

فیس بوک در تلاش بود تا اتاقها را به امید اینکه در فضای خالی فضا پرتاب کند ، قابل اجرا و کشف کند. می توانید یک اتاق را از آهنگساز News Feed ، گروه ها ، رویدادها ، صندوق ورودی مسنجر و به زودی دکمه گپ ویدیویی اینستاگرام مستقیم ، WhatsApp ،و پورتال شما می توانید یک زمان شروع را انتخاب کنید ، توضیحی را اضافه کنید و افرادی را انتخاب کنید که از سه طریق می توانند بپیوندند.

 

شما می توانید اتاق خود را فقط برای افرادی که دعوت می کنید محدود کنید ، مانند گرفتن یک خانواده. شما می توانید آن را برای همه دوستان خود باز کنید ، که می توانند آن را در سینی کشف اتاق های بالاتر از اخبار یا صندوق ورودی و در نهایت سطوح مشابه در سایر برنامه ها مشاهده کنند. در این حالت ، فیس بوک ممکن است برخی از دوستان نزدیک را مطلع کند تا اطمینان حاصل کند که آنها آن را خواهند دید. یا می توانید پیوندی به اتاق خود در هر کجا که می خواهید به اشتراک بگذارید ، و آن را به طور عمومی عمومی کنید.

 

ظاهراً فیسبوک فاجعه روابط عمومی را که از Zoombombing پدید آمده است ، تماشا کرده و امنیت را در اتاقها ایجاد کرده است. میزبان می تواند اتاق را قفل کند تا افراد از طریق URL از پیوستن افراد جلوگیری کنند و اگر کسی را از یک اتاق بوت کند ، به طور خودکار قفل می شود تا زمانی که آن را باز کنند. این تضمین می کند که اگر ترول ها پیوند شما را پیدا کنند ، آنها نمی توانند از وب پیوستند.

 

به طور طبیعی ، چودنوفسکی سعی در تأثیرگذاری زوم و هومپارتی در اتاقها داشت. "خوشحالیم که بسیاری از برنامه های دیگر که مردم می توانند از کنار یکدیگر دیدن کنند و در کنار یکدیگر بمانند ، وجود دارند. من فکر نمی کنم ما لزوماً چیزی را آموخته ایم که بخشی از این محصول شود. " همچنین راحت است که اتاق ها در واقع یک نسخه ویدیویی غیر انحصاری از Clubhouse باشد ، برنامه چت صوتی که در حال حاضر صحبت از Silicon Valley است

 

دستگاه کپی غیرقابل چاپ

فیس بوک حداقل از سال 2017 به آرامی روی اتاقها کار کرده است و به چگونگی کشف چتهای گروهی می پردازد. آن سال یک برنامه مستقل برای کشف چت تصویری گروهی بنام Bonfire در آن سال امتحان کرد. در حقیقت ، فیس بوک یک برنامه مستقل به نام اتاق ها را در سال 2014 برای انجمن های ناشناس راه اندازی کرد.

 

نبوغ این پرتاب این است که چگونه سه مورد از بزرگترین نقاط قوت فیس بوک را برای ساخت محصولی که دیگران را کپی می کند ، ترکیب می کند اما کپی کردن خودش دشوار است.

 

فراگیر بودن برنامه های پیام رسانی و سازگاری وب آن ، اتاق ها را بدون دسترسی به بارگیری یک برنامه جدید ، بسیار قابل دسترسی می کند.

تعداد دفعات بازدید از فیدها و صندوق ورودی های آن که در آن اتاق ها توسط خانواده 2.5 میلیارد کاربر برنامه به علاوه تمایل فیس بوک به شرط بندی بزرگ با چسباندن اتاق ها در بالای صفحه نمایش ما مانند صفحه نمایش های قبلی وجود دارد ، می تواند دوران جدیدی از خود به خودی و مهم اجتماعی بودن را باز کند. .

نمودار اجتماعی که ما با وسعت زیادی در برنامه های فیس بوک ایجاد کرده ایم به علاوه عمق درک آن در مورد افرادی که بیشتر به آنها اهمیت می دهیم اجازه می دهد تا به کاربران همزمان برسد تا اتاقها را با رتبه بندی هوشمندانه ای که می بینیم و چه کسی برای پیوستن اعلان ها به سر می برد ، به اندازه کافی برسد. اسپم کردن کل دفترچه تلفن شما.

 

هیچ برنامه دیگری تمام این خصوصیات را ندارد. بزرگنمایی نمی داند به چه کسی اهمیت می دهید. Houseparty در حال رشد است اما از همه جا دور است. رقبای پیام رسان سطوح کشف یکسانی ندارند.

 

فیس بوک می داند که تعامل واقعی در تلفن همراه از طریق پیام رسانی است. فقط راهی نیاز داشت تا پیام ما را بیش از موضوعات تک به تک و گفتگوهای گروهی ناهمزمان مورد نیاز خود قرار دهد. اتاقها تماسهای ویدئویی را به چیزی می آموزد که می توانید بطور جدی با یک دوست شروع کنید یا به صراحت از طریق یک دوست شروع کنید و بپیوندید. این می تواند به طور قابل ملاحظه ای افزایش دهد که چند بار و طولانی از فیس بوک استفاده می کنیم بدون تأثیرات مخرب پیمایش خوراک اجتماعی زامبی مانند.

 

ziroman...
ما را در سایت ziroman دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ziroman ziroman بازدید : 134 تاريخ : چهارشنبه 10 ارديبهشت 1399 ساعت: 13:09